Asistentka vedení

 

Náplň práce

  • Administrativa (evidence pošty, telefonní hovory, elektronická pošta, pochůzky na poštu, pojistné smlouvy)
  • Přijaté faktury, evidence dokumentů, zajištění listin a dokumentů firmy
  • Příprava porad
  • Objednávka a kontrola zásob do kanceláře (občerstvení, kancelářské potřeby, drobné vybavení), evidence předmětů
  • Příprava a průběh firemních akcí
  • Údržba provozu (příprava a drobný úklid zasedacích místností a společných prostor, příprava kávy, péče o květiny, čištění el. přístrojů)                                                                                                  

Požadavky

  • SŠ vzdělání
  • Zkušenost s administrativní agendou
  • Znalost AJ nebo NJ
  • Znalost účetnictví (drobné účetní operace)
  • Profesionální vystupování

Nabízíme

  • Zajímavá práce na HPP ve stabilní společnosti
  • Stravenky
  • Mobilní telefon
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Brno

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. milos.jochman@iteco.cz
 

Snažíme se co nejpřesněji vyhovět vašim požadavkům.

Dodací lhůty zkracujeme na minimum.

Blesková dodávka náhradních dílů.

Zajišťujeme rychlý a kvalitní servis.